Με επιτυχία το σεμινάριο του ΣΘΕΒ: Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση

05 Δεκεμβρίου 2019

Ο ΣΘΕΒ πραγματοποίησεεκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου με θέμα: «Aftersales». Ο σκοπός του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση της ολικής ποιότητας στο aftersales, μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίουήταν σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωσης της επιχείρησης, την αύξηση κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και τη διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ενεργά με την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις και το marketing.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γ.Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

Ο ΣΘΕΒ θα συνεχίσει και την νέα χρονιά να οργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες των  στελεχών όλων των ειδικοτήτων των επιχειρήσεων της Θεσσαλίας.

 

Στείλτε το άρθρο Στείλτε το άρθρο

Print This Post Print This Post

 

<< Επιστροφή

Αφήστε σχόλιο

Σεπτέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930EC